Instagram Katetoja!: #4 KOSMETYKI DO PUSZĄCYCH SIĘ WŁOSÓW

czwartek, 15 stycznia 2015

#4 KOSMETYKI DO PUSZĄCYCH SIĘ WŁOSÓW

Hej! Co tam u Was słychać? Dawno mnie tu nie było, ale wiecie szkoła a do tego choróbsko się przyczepiło. Jutro wreszcie upragniony piątek. Macie już jakieś plany na weekend? 
U mnie jak zawsze trochę odpoczynek i lekcje.
Dzisiaj chcę Wam zrecenzować kosmetyki z firmy Gliss Kur, Anti Frizz Liquid Silk Gloss, Serum do włosów Schwarzkopf - odżywka oraz Schwarzkopf, Gliss Kur Liquid Silk Gloss- szampon.
Zacznijmy od odżywki :-).
Po pierwszym umyciu moje włosy nareszcie  się nie puszą. Włosy stały się po niej gładkie i lśniące jak jedwab. Dzisiaj rano nie musiałam ich zbyt długo czesać. W ciągu dnia nie skleiły się. 
Jest ona bardzo fajnie wykonana, ponieważ możemy je nakładać na mokre oraz suche włosy. 
Kosztuje 18,99zł/ w Rossmanie.
 To  by było wszystko o niej.
Teraz przejdźmy do szamponu. W jego skład wchodzi upłynniony jedwab oraz składnik nabłyszczający, który nadaje włosom miękkość oraz olśniewający połysk. Podczas mycia wyśmienicie się pienił i łatwo spłukiwał. Koszt 18.99/ Rossman.
Po umyciu włosów nie szorujcie ich zbyt mocno ręcznikiem, ponieważ to też sprzyja puszeniu się im. Czytałam też w jakimś magazynie, że szczotka elektryzuje włosy przy czym je puszy. 

Używajcie jedynie zwykłego grzebienia, a najlepiej tangle teezer. Jest on dość drogi jak na gadżet do włosów, ale czytając blogi dziewczyny wyrażają się o nim wyśmienicie. 

 

11 komentarzy:

  1. Testowałam te produkty i u mnie sprawdziły się w 100% :-) , może obs? z tym,że nie mogę doszukać się u Ciebie na blogu opcji dodania do obserwowanych...może nie dodałaś jej jeszcze? czy to kwestia odświeżenia strony,nie wiem...pozdrawiam,buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przetestuje ;w; ;3

    Pozdrawiam cieplutko
    cukiereczekxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuję odżywkę z garnierda po 8 z kilkoma groszami. Nie kupuję takich drogich odżywek, wolę Sobie kupić jakąś ładną pomadkę:) Teraz akurat kupiłam pomadkę z NIVEA. Z resztą, będę pisać może nie recenzję, ale będę pisać post o moim haul'u :) Jeżeli jesteś jego ciekawa to zapraszam do mnie! :*
    evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również ;-*

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba też sobie kupię bo mam nie włosy a puch!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja mam ciągle problem z puszącymi się włosami masakra! :< już chyba nic mi nie pomoze :( ale wypróbuję!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tą firmą. Na szczęście moje już się nie puszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje się nie puszą :c Ale dużo bym zrobiła, żeby aż tak bardzo nie przylegały do mojej twarzy :) Fajny post, pozdrawiam!
    http://soniaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej . Masz super blog , wszystko tu jest idealne :) .
    Mam taką mini proźbę . Pokomentowałabyś mi kilka postów
    i zostawiła coś po sobie w chacie ? Myślę że tak ! Oczywiście
    zrobię co tylko ci się wymarzy . !!
    http://zendayacoleman-news.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecę znajomym bo mi się nie puszą :)
    Miłego dnia! :)
    xcarli3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń