Instagram Katetoja!: #11- BIOLIQ

sobota, 6 czerwca 2015

#11- BIOLIQ




Hej! Co tam u Was słychać? Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków firmy, Bioliq.
Pierwszy z nich to  Bioliq Dermo, Oczyszczający żel do mycia twarzy.
 Nareszcie mycie twarzy może być przyjemne. Miękka, silikonowa szczoteczka masuje twarz przy
okazji zmywając z niej brud i nadmiar sebum.
Żel ma przyjemny zapach i nie pachnie alkoholem. Nie podrażnia i nie wysusza, odświeża cerę a nade wszystko na prawdę ją oczyszcza - czarne punkciki na nosie wreszcie zaczęły znikać. 
Przy okazji świetnie zmywa makijaż w twarzy i widzę że po jego stosowaniu mam spłycone pory.
Cena: 25 zł


Bioliq Dermo, Krem na trądzik regenerujący na noc.

 Moja skóra go uwielbiała przez długi czas ( aż do zużycia pierwszych opakowań )  Pięknie łagodzi podrażnienia, buzia staje się jaśniejsza.Krem idealny !  Jednak od czasu do czasu trzeba przerwać jego stosowanie i przed 2-3 dni robić kurację nawilżającą, ponieważ krem delikatnie wysusza skórę przy dłuższym stosowaniu.
Krem jest tani i wydajny. Pachnie delikatnie. Po aplikacji szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze lepkiej, wyczuwalnej warstwy. Dzięki niemu skóra jest nawilżona i odżywiona.

Cena: 22zł 


 

5 komentarzy:

  1. Ciekawe, ja nigdy tego jeszcze nie używałam ;) Być może skuszę się w najbliższym czasie, jak skończę swój krem ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt ;)

    Jak dbać o torebkę skórzaną, jak ją pielęgnować? :) Zapraszam na nowy, poradnikowy wpis! :)
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-dbac-o-torebke-czesc-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt, mi udało się znaleźć świetny krem na trądzik/wągry (jest on na noc) i rano widać duże zmiany,krem jest świetny, bo szybko wchłania się na skórę (...) niedługo napiszę o tym w poście :)
    obserwuję :)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie :) ♥ http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, pewnie dlatego, że ja po prostu nie mam problemu z trądzikiem- całe szczeście! :)
    Pozdrawiam.

    Blog z artystycznymi o profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. : )
    Nowy post- "iris''.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/iris.html

    OdpowiedzUsuń